Draga cititorule, bine te-am regasit! Sunt Aida Cimpeanu, prietena si colega ta de drum, si astazi voi impartasi cu tine, cateva idei, despre cum sa te lansezi in activitatea pe care o faci din pasiune.

Daca ai parcurs cu succes primele doua etape pregatitoare, nisarea si ”brenduirea”, (despre care am vorbit in articolele anterioare), lansarea va fi cu siguranta un succes.

Lansarea este pasul prin care iti asumi public ceea ce faci si ceea ce oferi prin intermediul afacerii tale,  cu scopul de a te promova si de a vinde.

Cand ai stabilit nisa pe care vrei sa activezi si nevoile la care raspund serviciile ori produsele tale, categoriile de oameni pe care vrei sa-i ajuti, felul in care ii poti ajuta, dar mai ales cand reusesti sa afli ceea ce isi doresc oamenii, este mult mai usor sa faci lucrurile.

Odata ce oferi ceva valoros, fara ca oamenii sa plateasca pentru acest lucru, acestia simt ca iti pasa de ei, si in felul acesta starnesti curiozitatea asupra ta si obtii mai multa atentie pe piata. Oamenii vor sa stie ca intr-adevar iti pasa de ei, si pui interesele lor inaintea afacerii in sine. Mai intai oamenii, apoi afacerea.

Succesul lansarii tale depinde in mare masura de succesul din etapele pregatitoare, despre care am vorbit, mai ales de crearea unei comunitati in care sa te faci cunoscut.

Cum sa te lansezi? Iata cateva idei importante:

  • Dupa ce te-ai nisat si te-ai facut cunoscut in mediul on line, vorbind despre intentiile tale, este recomandat sa te organizezi din punct de vedere juridic (SRL,  PFA, etc.), mai ales daca urmaresti colaborari si cu alte entitati juridice;
  • Lanseaza-ti produsele si serviciile prin organizarea unor evenimente (targuri, work-shop-uri, seminarii, etc.), ocazie cu care incearca sa creezi relatii directe cu potentialii clienti, dandu-le oportunitatea  sa te cunoasca mai bine si sa le castigi increderea;
  • Fii transparent, concret si nu inflori nimic legat de firma, de activitatea desfasurata, ori despre produsele si serviciile oferite;
  • Construieste incredere oferind valoare, prin acoperirea cu promptitudine a unei nevoi reale, cu ajutorul produselor ori serviciilor tale;
  • Creaza relatii nu retele de vanzare. Oamenii pun mare pret pe felul in care se simt si asociaza sentimentul placut pe care il creezi in relatia cu ei, cu produsul sau serviciul pe care il oferi;
  • Vinde mai intai emotia din spatele produsului, apoi produsul. Oamenii platesc pentru starea lor de bine nu pentru un produs ori serviciu pe care ar putea sa il procure si din alta parte. Emotia face diferenta;
  • La incheierea evenimentului organizat, prezinta-le invitatilor, planul tau. Ofera-le o perspectiva de ansamblu asupra activitatii tale, lanseaza un produs sau un pachet de servicii foarte avantajoase asa incat sa starnesti in oameni dorinta de a-ti deveni clienti, pe termen lung;
  • La sfarsitul evenimentului nu uita sa ceri adrese de contact, recomandari, pentru a trimite in continuare noi oferte sau informatii;
  •  Continua relatia cu clientul si  dupa vanzare tinandu-l la curent cu noutatile. Arata ca iti pasa de el, nu ca urmaresti doar sa-i vinzi. Ofera-i reduceri, bonusuri, si alte servicii gratuite pe langa cele contractate;

Iti multumesc pentru timpul acordat. Te rog sa lasi un comentariu, despre cat de utile ti-au fost aceste informatii, si cum ti-au servit ele.

Te cuprind cu sufletul, si iti doresc mult succes in tot ceea ce faci!

Aida Cimpeanu on EmailAida Cimpeanu on Facebook
Aida Cimpeanu
Daca vrei sa faci  o schimbare, te astept la o sesiune de coaching cu mine.

E-mail : aida.cimpeanu@academiadecoaching.ro

Tel :  0748 553019/ 0728 651 711

 

Aida Cimpeanu

Aida Cimpeanu

Daca vrei sa faci  o schimbare, te astept la o sesiune de coaching cu mine. E-mail : aida.cimpeanu@academiadecoaching.ro Tel :  0748 553019/ 0728 651 711